Antibiotika + helg med fest = helt okej trots allt .

Har gått med lite känningar i urinvägarna ett tag nu och det visade sig (efter ett läkarbesök) vara urinvägsinflamation . Skönt att det var de i alla fall så man kan bli av med skiten fort. Igår började jag kuren som ska vara en hel vecka , kände faktiskt redan skillnad efter bara någon timma. När jag ändå kände mig bättre så tog jag tag i att måla om fönstret i mitt rum. Vi har renoverat och det är typ bara fönsterna kvar. Hann en bit sen var de dax att duscha för att ta tåget till Hallsberg där Björn hämtade upp mig.

Vi kom hem hit (till Björn) och käkade lite sen fixade vi oss för att dra vidare till Söder. Hos Söder var det party och jag partade (för första gången på sjuuukt länge) helt utan alkohol! (; Det var faktiskt roligt i alla fall! Alla andra blev rätt fulla och det var faktiskt kul o se allt från ett nyktert perspektiv - rekommenderas faktiskt nästan . Idag har Björn match så jag sitter här och ja - tråkar. Får se om någon hittar på nåt med mig sen. Kvällen ska i alla fall spenderas hemma i Katrineholm , förfest hos Johan sedan öltältet+krogen+lite "Kajrocken". Lär bli awesome !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0