Ett litet kort inlägg .

Först ska jag bara säga att äääänltliiigen har Choppe kommit hem från skåneland ! Saknat henne så - tur att jag har andra underbara vänner som jag umgåtts med under sommaren :) men ah de va bara det jag skulle säga först.

Jag har märkt att jag har massa , massa saker att fixa nu och att det inte ger lika mycket tid till att dela med mig av vad jag gör. Ska försöka att bli bättre !
Idag gick jag upp vit typ 12.00 - blir så trött av antibiotikan . . . Jag käkade lite lunch med mamma och sedan ställde jag mig i duschen. Jag och min precis hemkomne älskade Choppe bestämde att vi skulle ses och lämna lite böcker på skolan samt att diskutera vår affärsidé. Det var mys! Vi käkade på sultans, tacopaj med sallad och bröd, det var riktigt gott och bra samtidigt som vi hade massor att prata om . Efter "maten" blev det fika (a) - huuur gott som helst!
På torsdag bär det av till Norrköping för att först shoppa och sedan gå på RixFm-festival , kommer bli awesome!


Alex , Erik , Jag & Choppe på vår studentbal :) obs - Erik var min promdate! (en riktigt bra vän)^^

Kommentarer
Postat av: Louise Olsson

Åh Hanna vad kul att läsa om vad ni gör där hemma. keep it up! AZUM! <3

2010-08-18 @ 10:42:11
URL: http://tutolsson.blogg.se/
Postat av: - Wiииу -

Babeh! Söt du är ♥

2010-08-19 @ 00:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0