Jag har lärt mig någonting nytt .

Jag har faktiskt lärt mig någonting nytt igår - att man visst kan dricka alkohol även om man går på antibiotika, den antibiotikan som jag går på i alla fall.
Så ja , det kändes väl si-så-där att ha setat hela fredagen bland glada människor och känna suget efter en kall öl , men tro att det inte gick att ta en. Haha , man lär sig alltid någonting nytt och jag hade ju trevligt hur som , men i alla fall. Kommer lite mer om gårdagen senare för nu ska jag kika lite film !

Vissa sorter av antibiotika kan vara farliga att blanda med alkohol så kolla upp detta ordentligt !


Bilden är från en partykväll - visst var min öl liten ? 2liter , från Bulgarien.
Flaskan brevid är en vanlig ölflaska.
Foto: Crassie Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0