Lite "kort" & gott om lördagen .

Lördagen var asbra , med toppen umgänge, party och gratis discobowling. Från början var det tänkt att vi skulle vara hemma hos Johan och föra lite för att senare dra vidare till öltältet , men så blev det inte. Istället blev det discobowling med Sara, Chris, Björn, Alex, Crassie & Chris roliga mamma. Chris jobbar på hallen och hade fixat så att vi kunde vara där, bara vi, trots att det var stängt - askul! Det gick ganska bra att spela trots att det var länge sen sist. Björn, den rackarn, fick typ 4-5 strike i rad!! Efter kanske drygt en timme spelande och drickande ropade Chris ut i högtalarna att den sista striken vinner och får en gratis shot! Alla försökte och försökte och Björn var riktigt nära flera gånger , men ingen lyckades. Till sluta sa jag bara "nää nu jäklar ska jag sätta den" och gav klotet en puss... YEEEEESS där satt den! Jag vann och fick en gratis shot!
Efter bowlingen bar det av mot klubben och Kajrocken , shit var galet mycket folk ute! Det blev en rolig avslutning på kvällen med Jimmy, Johan, Andreas & Yrla + vi som bowlade då. Det blev skön musik, chillinötter och lite mer dricka ! Sedan bar det ner mot stan där vi avslutade kvällen på pizzeria Venezia. 
Jag la märke till en sak där , att dom gör allt mycket mycket mindre bara för att det är natt och alla är fulla. Så jag påpekade det till killen som kom ut med maten, men han skrattade bara ^^ lite illa tycker jag. Även om det var mindre mat än vanligt så blev i alla fall jag mätt, vi fortsatte då hem till Andreas där vi lyssnade på musik och snackade lite i väntan på taxin hem! 

En riktigt rolig kväll , o shit vad de va kul o bowla - va så länge sen att jag nästan glömt !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0