Norrköping imorgon (idag, såg att kl var 00.21)!

Imorgon bär det av till Norrköping med Choppe :D
Vi ska kika lite i affärer , fast jag ska "spara" pengar så ska fösöka att inte handla massa , o så ska vi gå på RixFm-Festival . Tummen upp ! Tåget går 13.00 och innan det ska jag hinna packa till helgen , måla 3 små fönster , duscha , raka benen , plocka ögonbrynen , städa mitt rum lite och göra mig klar för nya äventyr med min kines!

Bilden är från champangefrukosten på studenten! 2010.12.06

På lördag ska vi ha kräftskiva hemma hos Björn , kommer bli askul tror jag . Det ska bli gott-gotti-gott-gott med kräftor - muuums ! Hoppas att mina vänner och Björns vänner kommer överens , men det tror jag för dom som träffat varandra innan har ju funkat ihop iaf. Jag vet inte riktigt vilka av Björns kompisar som kommer mer än Markus, Simon & Albin (flera som är på G iaf) , men av mina kompisar är det i alla fall Choppe, Alex, Crassie, Sara & Chris. "Fem av fem toasts". Tyvärr krockade ju kräftskivan med en stor fest på klubben (hemma i Katrineholm) , så Johanna, Johan, Jimmy och Andreas kunde inte komma . . . Typiskt .

Måste bara tillägga innan jag ska sova att jag saknar Björn massor (som är och jobbar i Linköping) och sen saknar jag även Louise Olsson massa - kvinnan rymde till Tyskland för att jobba som aupair och vi han inte leka innan hon åkte :/ <3 Nite , Nite !

Studenten , vet inte vad en bit av min lugg gör men den lever sitt egna liv (;

Kommentarer
Postat av: Louise Olsson

haha en bit av din lugg ville vara närmare mig ;) saknar dig också massor gumman :( du får komma ner o hälsa på :D o jag tror jag åker hem i oktober någon gång :) då kan vi ses. <3<3

2010-08-19 @ 11:38:16
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0