Oj oj oj - vilken helg + tandläkaren imorgon !

Helgen var asbra , fick spendera massor av tid med Björn och med mina vänner . Ikväll forade vi även min morfar som fyllde år , massa god mat och mysigt umgänge med släkten. Vill gärna berätta utförligt om Norrköping, RixFm & kräftskivan , men orkar faktiskt inte det just nu - borde gå och sova ! En sak kan jag säga i alla fall och det är att helgen har varit askul. Imorgon blir det käkkirurgin på Mälarsjukhuset i E-tuna 08.30 , ska fixa lite med mina implantat. Ah , just ja - jag har ju inte skrivit någonting om mina implantat här , får bli ett inlägg om det snart så jag kan förklara hur det ligger till :) Nuuu ska jag sova , är faktiskt riktigt trött.
Saknar Björn något otroligt , men får göra det till torsdag då vi ses igen! <3 Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Louise Olsson

tss jag saknar jimmy träffar han om en måndad ;) klaga inte

2010-08-25 @ 19:32:39
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0