Sj's kundtjänst - tummen upp faktiskt !

Klantig som jag är råkade jag radera alla mina sms i inkorgen när jag skulle sova igår , o där var ju även min tågbiljett till Norrköping ! Fan fan fan fan , kände jag då ... Som tur var hade jag valt att ta bokningsbekräftelse via min mail så där hade jag bokningsnummer och kunde på så vis få tillbaka biljetten :)
... och kors i taket , när jag ringde hade jag nummer 28 i kön - shit , de kommer ta hela morgonen tänkte jag , men icke sa nicke det tog bara 6 min hela samtalet ! Inga problem alls , bra Sj !
Nu ska jag fixa massa saker innan jag ska ta bussen till stan för att ta tåget med Choppe till norrköping , mina planer om att måla fönster sprack nog desvärre då det spöregnar . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0