tre varianter av . . .


Jag tror faktiskt att jag ska slå till på den svarta transparenta skjortan från H&M, man kan ju använda den till massor - tänk så snyggt till ett par snygga jeans eller leggings och sedan klackar och maffiga smycken en ute kväll? Eller som vardagsutstyrsel ihop med leggings/jeans, ett par snygga sneakers och ett linne under? Mycket mycket användbart och snyggt , Hoppas på att den finns i min garderob snart!

Själv har jag redan en jeansskjorta (inte riktigt som denna utan lite ljusare) & den använder jag massor , speciellt på våren och hösten. Jag brukar använda ett brett skärp i midjan och lite accessoarer när jag vill piffa till det lite. En rolig sak med min jeansskjorta är att det var min gammelfarmors - modet går helt klart om och om igen.

Leopard - grrrrr ! Det är riktigt hett med leopard, i lagom mängd(!), själv får jag en lite höstig känsla när jag ser leopardskjortan från bubbleroom.se. Jag skulle gärna ha den tillsammans med ett par svarta sammetsleggings och ett par snygga skor - converse kanske som vardagsklädsel eller ett par kilklackar till fest !

Åhhhh ! Jag bara älskar , fullkomligt älskar leggingsen från bubbleroom.se. Såååå snygga med den transparenta linjen längs låret. Användbara till massa olika saker och lika snyggt till vardag som fest. Ett måste för mig i alla fall - bara till att beställa !

Sammetläggings - myyyys & snyggt ! Faktiskt någonting jag ska slå till på , speciellt nu till hösten (det är fortfarande sommar(!) , men bra att vara i god tid för vips så är det höst). Jag tror faktiskt att sammetsleggingsen är ett bra basplagg i garderoben under höst och vinter - i alla fall om man är som mig och älskar att ha leggings.

Lackleggingsen är ändå en av mina favoriter ! Sitter faktiskt just nu i ett par från JC tillsammans med ett baggylinne , skönt och snyggt. Jag tror faktiskt att jag burit upp det mesta i min garderob tillsammans med dessa lackleggings (allt som man har leggings till så klart). Jag använder dom massor så det var/är ett riktigt bra köp - för mig i alla fall.

Kilklackar är någonting som jag är riktigt sugen på. Det är snyggt till mycket och  en bra sko till hösten (ja jag tjatar om hösten nu, men den kommer ju så småningom). Valde ut tre olika varianter som jag prövat i affärer (har inte prövat exakt den från have2have , men en nästan likadan). Blev faktiskt förvånad över hur sköna och stadiga dom var att gå i - därför ska jag se till att införskaffa mig ett par !

Bilderna är från:
www.brandos.se
www.bubbleroom.se
www.eurosko.se
www.nelly.com
www.halens.se
www.have2have.se
www.hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0