Hanna Majehag - 100%partys nya partyambassadör? ;D

SKICKA PARTY 2 till 72697 för att rösta på mig!
Jag är med i en tävling om att bli 100%party's nya partyambassadör,
Från början var det 411 sökande,
18 valdes ut av en jury,
10 röstades vidare till semifinal via sms-röster,
& nu röstades 3 vidare final via sms-röster.
Jag är alltså en av dem 3 som tagit sig till FINAL!!
Nu gäller samma sak igen, att få sms-röster, så snälla hjälp mig att vinna detta :)


Här
kan du läsa en
intervju med mig om 100%party tävlingen, samt se min finalfilm som jag gjort!
Jag tycker även ni ska kika in på min käre vän Louise Olssons blogg :) , där hon berättar om sitt aupairår i Tyskland + lite granna om mig (a)
Ni bör även kika in på min älskade kines - Winny's blogg!! - finns en heeel del intressant o läsa där! (;


Om jag blir partyambassadör, vad händer?
Den 02 December kommer först och främst den vinnande partyambassadören bo i "Ambassadör-Sviten" tillsammans med en vän på kryssningen samt inviga kryssningen från stora scenen.
Jag får vara frontperson för kommande 100% PARTY #3 - skivan. (dvs. att jag är på framsidan av skivan),
Jag får delta på 100%patys landsomfattande events utan kostnad, 
samt vara allmänt 100%partys ansikte utåt och sprida partyandan vidare! , bland annat !
Jag får synas, ha kul och lära mig massor om jag står kvar som vinnaren!


Tack alla alla alla underbara som hjälpt mig så här långt , nu är det nära till mål!//Hanna Majehag (;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0