Reklamfilmen blev riktigt bra .

Idag hade vi delexamination 1 för produktuion 1. Vi fick opponera på gruppernas filmer och det var givande att får både kritik och beröm. -"Det är en mycket snygg och clean film. Bra berättarbilder och snyggt redigerat. Rolig. Ni har verkligen lyckats med ljuset på dessa bilder och ni har bra vinklar och bildutsnitt. Det är den mest planerade filmen här och det syns rejält i er scenografi och i filmen. Det som kanske saknades lite var en kick i filmen, men det är ju inte ett måste. Helt klart en riktigt snygg film." - det tycker i alla fall jag är bra ord från huvudläraren! (:
Lagade fläskkotlett med tzatsiki och potatis till middag för att fira lite (a) , nu har jag kikat på tv och ätit pepparkaksdeg, hihi. Ska nog sova nu, eller kanske sy handdukarna och sen sova. Får se vad jag bestämmer mig för. Nattinatti i alla fall.

 

Kalmar, mitt Kalmar - nere vid shoppingcentret Baronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0