Ska försöka mig på detta igen .

Jag har inte bloggat någonting på väääldigt länge, så min tanke nu är att jag ska försöka smyga igång med det igen. Just nu sitter jag med en påse chips, mitt sköna täcke och datorn i soffan. (...och saknar min Björn<3)
Igår var det ingen vanlig dag, för igår var det Hannas födelsedag - Hurra hurra hurra! "Min" dag spenderades med en tågresa på 4 timmar och sedan filmredigering från 12.30-21.20, sen var jag trött och sushirestaurangen hade hunnit stänga . . . Så nu ska jag pallra mig till duschen, för att sedan köpa sushi - nom nom nom!

Mitt schema för dagen lyder:
13.00-13.30 Duscha & fixa mig
13.30-14.00 Köpa & äta sushi & hämta ut paket med litteratur
14.00-14.15 Sy lite handdukar
14.30-20.00 Vara i skolan & fixa det sista på filmen samt del-examinering 1.

 



Rösta på mig som 100%party's nya partyambassadör - Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0