Middag för två . . . månader!

Jag har varit kass på att uppdatera jag vet. Fast det finns anledningar som jag delar med mig av senare!
Nu tänkte jag berätta om de saker som är värda att berätta som hänt under min dåliga uppdateringsperiod.

Som jag skrev i förra inlägget var det en riktigt trevlig helg med kräftskiva och massa!
På onsdagen den 25/8 hade Björn och jag haft två sjukt bra månader tillsammans. <3 Vi kunde inte fira detta tillsammans på den dagen, för Björn jobbar ute i Linköping (åker till bygget på måndag morgon och kommer hem torsdag eftermiddag). Vi fick istället fira till helgen. Björn kom hem till mig på torsdagen och vi hade tänkt att fira då, men kom fram till att det passade bättre på fredagen. Så torsdagen blev en mysdag med Twilight och onionrings - mumma!
På fredagen jobbade jag först från 13.00-17.00 sen gjorde vi oss i ordning för att gå ut och äta. Vi valde att äta på Olympos och det var riktigt mysigt! Vi åt bröd med tzatsiki till förrätt, oxfilé på planka(tog jag) & Björn tog oxfilé med potatisgratäng till varmrätt och glass till efterrätt (jag tog bananasplit och Björn tog bara glass). Det var sjukt god mat! Riktigt riktigt gott, har tyvärr inga bilder :/ Vi satt och pratade och hade jättemysigt! Sen kände vi att det var dax att röra på sig och vi tänkte gå ett varv på stan. Vi reste oss upp och gick för att betala, när kassörskan frågar om vi ska betala var och en för sig säger Björn - nej! "Jag bjuder mer än gärna dig" - så söt! En riktigt kort promenad blev det för faaaaasiken vad kallt det var, sen åkte vi hem med mamma och pappa som också varit på stan och käkat. MYS MYS MYS! Jag älskar dig Björn Ekstrand<3 Tack för en underbar kväll och två underbara månader med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0