Reklamfilm ! Here I come ?

Jaha , nu har jag inte bloggat på ett tag igen - FYY ! Måste bli bättre . . .
Det har hur som helst varit mycket nu igen, jag har letat som en tok efter lägenhet i Kalmar eftersom jag sökte Reklamfilms kursen där. Jag hittade till slut en 2:a på 80m2, 6600/månad - Sjuuukt mycket, men det får väl bli den om det inte dyker upp någon annan tänkte jag.
Igår (trosdag) så kom beskedet att jag kom in på Reklamfilm! WIIIE!
Nu åtrerstår att se om jag får lägenheten eller inte, men hoppas hoppas hoppas !

Igår spenderade jag dagen med Björn och Moa. Runt tvåtiden åkte jag och Björn in för att äta på american pizza, men lunchbuffén stägde visst 14.00 så det blev Hotbasilica istället - muuumms thai<3
Myspys! 15.00 var det dax att träffa Moa. Vi snackade mest skit och fikade lite , det var välbehövligt.
Senare på kvällen åkte jag & Björn hem till honom, han fyller nämnligen år på söndag så hans syster kommer hem.
Det blev en slapp kväll som slutade med att vi båda totaldäckade i sängen , fasiken vad skönt det är att bara somna så där. Just nu sitter jag och letar letar letar efter lägenhet och Björn är duktig och lagar skorsstenen (Y)

Veckan har gått till att jobba jobba jobba ! Men det är faktiskt riktigt kul att jobba med barn, kul med krävande. Dom kommer med sådana klockrena kommentarer och funderingar  - älskart! Jag har varit i mammas klass 2-3E och på fritids. Sötaste var nog i matsalen i onsdags när en tjej kom fram och sa: -"om du slutar då blir det ju inte kul på fritids längre. Jag tycker om dig och kommer sakna dig massor då!" Aaaw, så sött! Det värmde verkligen och man känner att man faktiskt lyckats med jobbet.

VAD GÖR VI? NU KÖR VI? eller . . . vad händer ikväll ? Det får vi la se!


Jag & Choppe, "Lärare & svartaänkan"
Det var studentkickoff tema: "Vad ska du bli när du blir stor?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0