Smsa PARTY 2 till 72 697 !

Jag tänkte berätta lite vad det är för tävling jag är med i så ni vet vad ni röstar på :)

Om jag blir partyambassadör, vad händer?
Den 02 December kommer först och främst den vinnande partyambassadören bo i "Ambassadör-Sviten" tillsammans
med en vän på kryssningen samt inviga kryssningen från stora scenen, givetvis står 100%party för resan + mat under kryssningen.
Jag får vara frontperson för kommande 100% PARTY #3 - skivan. (dvs. att jag är på framsidan av skivan),
Jag får delta på 100%patys landsomfattande events utan kostnad, 
samt vara allmänt 100%partys ansikte utåt och sprida partyandan vidare! , bland annat !

Jag har alltså gått vidare i tävlingen om att bli 100%partys nya partyambassadör! 
18 personer valdes ut bland de 411 sökande av en jury & jag är en av dom , nu handlar det om att få röster!
Det vore helt sjukt galet kul och en riktigt ball upplevelse att få vara med om detta.
Just för tillfället ligger jag bland de 10 som fått flest sms-röster, men det är ett tag kvar (fram till 16 oktober) innan tävlingen avgörs. Snälla hjälp mig att fortsätta vara bland dessa med fest röster så att jag kan få uppleva denna dröm! :D



http://www.100procentparty.se/ambassador/2.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0