Still sick but getting better


Björn och jag på midsommar, den dagen vi bestämde att det var vi!


Jag har varit sjuk i tre dagar nu, men jag tror att jag faktiskt kan jobba imorgon igen! Toppen!
Idag har jag bara chillat, än så länge, jag gick upp vid halv ett - sjukt skönt. Life of Ryan summer marathon har underhållt mig den senaste timmen. Igår satt mamma och jag och kollade igenom lite olika flygbiljetter till Thailand. Kanske bär iväg i vinter igen. Vi la upp en liten plan om hur vi i så fall skulle resa runt, åh det vore sååå skönt att komma iväg en månad! O Björn ska följa med i så fall, awesome! <3 Nu ska jag fixa lite grejer ^^
Kanske kanske kanske får träffa Björn idag , om han hinner fixa bil - Hoppas!!


Foto: Hanna Majehag , Mu Ko Surin, Thailand 2008-2009





Kommentarer
Postat av: Björn

Kärlek till dig<3

2010-09-09 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0