Årliga alkoholdagen

Idag (igår lördag) var det "årliga alkoholdagen" som är en dag som några vänner skapat.. haha.
Det går ut på att man ses ett gäng, endast "special-inbjudna" gäster, och festar hela dagen!
Men eftersom jag dels är pank :/ och ska börja mitt mer hälsosamma liv och min väg mot min målvikt :) så var jag nykter. (har varit mkt festande på sista tiden....eller året) 

Ganska kul o se allt från den nyktra sidan iaf och se hur alla verkligen beter sig, vilka som hälsar på en på krogen, vad alla berättar om.. osv. - och verkligen komma ihåg allt ;) 

Hade iaf på mig min nya fina blus som jag köpte på Salt i Stockholm. Gillar den starkt!

Ser inte så glad ut, I know, men var stressad och försökte få till en bra "egobild" (svårt att veta hur man ska ta för att de ska bli bra när man inte tagit egobilder på väääldigt länge, dax o börja igen tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0