I'VE GOT THE JOB!

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!  Jag fick ett väldigt glädjande meddelande på min telefonsvarare förut idag. "Hej Hanna! Det är ****** från Unionen Student. Jag ville bara ringa och säga att vi verkligen skulle vilja ha med dig i vårat arbete och vi vill erbjuda dig tjänsten - om du är intresserad fortfarande? Ehm, ja, vi tror verkligen att du har det vi söker och vi ser fram emot ett samarbete med dig i höst! Ring gärna tillbaka på mitt mobilnummer som är......" YEEEEEEES!

Hahha, tror ni jag ringde diiirekt när jag lyssnat på meddelandet eller? Eh, jaaaa!
".....guud vad glad jag blir!" "det är vi med, så det är ömsesidigt! Känns riktigt bra att hitta en så trevlig, social och driven tjej som du! Vi känner att du kommer passa perfekt med oss på Unionen!" 

Det var inte igår man fick så mycket fina komplimanger och superlativer om vi säger så - så det var riktigt kul o höra! Så ah, då var man med jobb då. Sååååååå gött! Ska bli skitkul! Får veta mer på måndag om allting.

 
Känns lika skönt (typ) att ha ett jobb som att ligga och chilla vid vår pool innan middagen på Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0