MYSDAG!

Dagen i Stockholm var jättemysig! Vi strosade runt och kollade i massa butiker, fikade, åt gott och bara njöt av lite mor och dottertid. Såg Kenza också, eller mamma såg snarare... Vi satt och fikade när en välsvarvad, brun,  snyggt klädd tjej går förbi och mamma säger " oj hon var snygg!" (observera att min mamma inte säger nåt sånt mitt i en annan mening). Jag tittar efter tjejen och konstaterar " ja, men det är det ju Kenza!" haha komiskt!

Intervjun gick HUR BRA SOM HELST! Dom sa att dom skulle överlägga lite och höra av sig inom några dagar... Känns som att jag kommer få jobbet för dom var så tacksamma och glada och tyckte det var så kul att jag kom. Men man vågar ju ändå inte ställa in sig på det.. så får se vad dom säger när dom ringer tillbaka!! 


Blev smarrig sushi på Hötorgshallen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0