jag ÄR kass på att blogga....

men det ska nog bli ändring på det nu - på riktigt! typ tredje gången gillt? ;> har varit sjukt en vecka, men blev frisk i fredags! så jävla skönt! hatar att vara fökyld.. hur som helst så drog jag iväg och tränade innan det var dax för jobb 14-17 och efter det party :)
Men jag hade jobb idag med 12-15 så blev en lugn partykväll. Idag har jag jobbat och sedan pluggat (illustrerat). Jag kollade nyss klart på avatar - faaan va bra den va! VARFÖR HAR INGEN tvingat mig att se den tidigare?! och nu kommer inte tvåan förrän 2015?! say whaaat? sucks... men - jag ska försöka sova nu så att jag kan gå upp imorgon och få ut nåt av dagen! Nattinatt!
 
myspys i min lilla lya, bilden är tagen för nån vecka sen, så har flyttat runt inredningen lite och så, men ser lika mysigt ut ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0